כמה עולה ביטוח מקצועי לאדריכלים ביטוח אחריות מקצועית מחיר

מערכת שורש  ד אדר, תשפא  2/16/2021

אנשי מקצוע מוצלחים מחשבים כבר בתחילת הדרך את עלות הביטוח והסיכונים הקיימים כחלק מהוצאות הכלכליות של העסק
.......................

כמה עולה ביטוח מקצועי לאדריכלים ביטוח אחריות מקצועית מחיר

אדריכל? וודא שאתה מוכן לעבודה הראשונה שלך

רגע לפני שאתם משתחררים לעולם העבודה בתור אדריכלים מהשורה הראשונה, אחרי חמש שנים של לימודים לא פשוטים ובכלל ועוד שלוש שנות התמחות ארוכות מאוד, אתם כבר מוכנים ללקוח הראשון והפרויקט המאתגר שלכם. אבל רגע לפני שאתם מזניקים את הקריירה המקצועית שלכם, תנו לנו לספר לכם על החשיבות של כיסוי ביטוחי מקצועי מותאם לתחום האדריכלות.

מדוע צריך ביטוח?

ישנה רשימה ארוכה של מקצועות חופשיים אשר לא מומלץ בכלל לעבוד בהם ללא ביטוח, כנראה שבצמרת הרשימה ליד רפואה ועריכת דין, תמצאו את תחום האדריכלות. החשיבות והדחיפות של ביטוח נובעת לא רק בגלל הסיכונים האישיים שיכולים לקרות לבעל המקצוע, במקרה של המקצועות האלו יש סיכון גדול פי כמה בנזק שיכול להיגרם דווקא על ידי אותו איש המקצוע.
לדוגמא, רופא יכול להיפצע בידו מסכין אך זה כלום לעומת הנזק שהוא יכול לגרום ללקוח במהלך ניתוח לב פתוח.

אז רגע לפני שאתם מאבדים סבלנות ורוצים לקפוץ לשורה התחתונה, כמה עולה ביטוח מקצועי לאדריכלים ? חשוב להבין את המורכבות והירידה לפרטים הכרוכה בהפקדת פוליסת ביטוח מקצועי רלוונטי לתחום שלכם.

מה כולל הביטוח?

כיסוי ביטוחי בתחום האדריכלות נרחב מאוד, ישנם פרטים קטנים אשר משפיעים מאוד על היקף הכיסוי שתקבלו, בין אם מדובר בפרויקט של אדריכלות נוי, תחבורת, פנאי, מגורים ועוד שלל קטגוריות ומאפיינים.

פוליסת הכיסוי תכסה אתכם במקרים כגון: הפרת זכויות, מרמה, נזק לרכוש או אדם, רשלנות מקצועית, דיבה, סודיות , חריגה מסמכות, הרחבת גבולות האחריות והרשימה עוד ארוכה מאוד..

כאשר אתם עומדים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית מחיר הוגן, דאגו לוודא שבנוסף לעלות הוגנת, אתם מקבלים הגנה מקיפה ככל שניתן. טיפ קטן שלנו:חפשו בגוגל תביעות משפטיות הקשורות באדריכלות ופנו לסוכן הביטוח שלכם על מנת שיוודא שהפוליסה שלכם תכסה אתכם במידה והייתם בנעלי הנתבעים. שימוש בתביעות עבר עוזרות לדמות מקרים אשר יכולים לקרות לכל אחד מאיתנו במהלך העבודה.

מידע חשוב

כאנשי מקצוע עליכם לזכור שככל שפוליסת הביטוח שלכם תהיה רחבה ומקיפה, כך יותר מקרים אפשריים יכנסו תחת כנפי הפוליסה ויאפשרו לכם לפעול ולעבוד בצורה שקטה ולהתרכז בפרויקט שלפניכם.

בנוסף, דאגו לבקש כיסוי רטרואקטיבי, זהו אינו סעיף ברירת מחדל ומסוכן מאוד בתחום האדריכלות, מכיוון שלעיתים לוקח זמן רב עד שמתחילות לצוץ בעיות בבנייה או בעיצוב מבנים.
בשונה מהדעה הרווחת, תקופת ההתיישנות של שבע השנים שתקפה על כמעט כל תחום בחיים שלנו, לא בדיוק חלה על אדריכלים. במקרה של אדריכל, מתחילים לספור תקופת ההתיישנות רק מהיום שבו נגרם הנזק ולכן טווח הזמן בו נמצא האדריכל בסיכון לתביעה הוא ארוך יותר מהרגיל.

אנשי מקצוע מוצלחים מחשבים כבר בתחילת הדרך את עלות הביטוח והסיכונים הקיימים כחלק מהוצאות הכלכליות של העסק, אל תצאו לדרך ותרכשו ביטוח כלאחר יד מכיוון שבחיפזון ייתכן ותרכשו כיסוי מצומצם מדי או יקר שלא לצורך.